Asociația Ayan oferă asistență persoanelor care se confruntă cu un posibil caz de malpraxis

,

În contextul ultimelor cazuri controversate apărute în spațiul public cu privire la potențiale greșeli medicale care au condus la decesul pacienților, Asociația Ayan își manifestă disponibilitatea de a acorda asistență persoanelor care se confruntă cu un posibil caz de malpraxis.

Demersul Asociației Ayan se adresează atât pacienților care sunt potențiale victime ale unor culpe medicale, cât și aparținătorilor, pentru cazurile în care și-au pierdut un membru al familiei și suspectează un caz de malpraxis.

„Am înființat Asociația Ayan după ce fiul nostru a decedat în luna martie a anului trecut în urma unei răceli. Ayan a primit medicație și tratament neadecvate în cadrul Spitalului Județean de Urgență Vâlcea, a făcut stop cardio-respirator în ambulanță și a ajuns la Spitalul Marie Curie în comă glasgow de gradul III. Medicii de la Marie Curie ne-au spus că lipsesc multe acte medicale care ar fi trebuit să ajungă cu băiețelul nostru la București. Din fișele existente nu reieșea ce medicație i s-a administrat, cât a stat în stop cardio-respirator, cât a fost resuscitat, ce doză de adrenalină i-a fost administrată, la ce interval și sub ce formă. Băiatul nostru a decedat pe 2 martie 2019, la spitalul din București.

Noi am mers mai departe și am simțit pe propria piele ce înseamnă demersul pentru probarea și denunțarea malpraxisului în România și vrem să le dăm o mână de ajutor și altor persoane care trec prin ceea ce trecem noi. În țara noastră este nevoie de o schimbare pentru ca oamenii să înțeleagă de ce și cum trebuie raportate cazurile de malpraxis, iar autoritățile să acționeze în așa fel încât aceste culpe medicale să nu mai rămână fără ecou și să fie cât se poate de transparente”, a declarat Denisa-Elena Mutu, mama lui Ayan şi Preşedinta Asociaţiei Ayan.

Peste 40% dintre unitățile sanitare nu au raportat nicio eroare medicală în 2020

Peste 40% dintre unitățile sanitare nu au raportat nicio eroare...

3 paşi de urmat în caz de malpraxis

Cum trebuie să acționați când consideraţi că sunteți victima unei...

8 replies added

  1. carolynwoolner8 October 8, 2022

    Abnehmen und abnehmen lassen
    Manchmal scheint das Abnehmen unerreichbar und schwer zu erreichen. Nach ein paar Wochen Diät kann die Motivation schwinden, und es kann verlockend sein, aufzugeben. Manche Menschen sind erfolgreich beim Abnehmen. Wie schaffen sie es, ihr Gewicht zu halten und nicht wieder zuzunehmen? Wie schaffen es diese Menschen, so erfolgreich abzunehmen? Was ist der Trick?
    Sich klar definierte Ziele zu setzen, ist einer der wichtigsten Schritte bei der Gewichtsabnahme. Wollen Sie abnehmen, um in die alten Kleider zu passen, die Sie früher getragen haben, oder sind Ihre Ziele ehrgeiziger? Möchten Sie sich besser und gesünder fühlen? Sie sollten sich ein Abnehmziel setzen, um sich selbst ein Ziel zu setzen.
    Führen Sie Buch über Ihre Fortschritte. Schreiben Sie alles auf, z. B. die Kalorienzufuhr, die Lebensmittel, die Sie zu sich nehmen, und die Getränke, die Sie trinken. Achten Sie darauf, dass Sie häufig in Ihr Abnehmtagebuch schreiben und sich nur einmal in der Woche wiegen. Halten Sie in dem Tagebuch fest, was Sie täglich essen und wo Sie es essen. Wenn Sie aufschreiben, was Sie essen, können Sie sich besser daran erinnern, gesündere Entscheidungen zu treffen.
    Erlauben Sie sich nicht, Mahlzeiten auszulassen, denn das erhöht nur die Wahrscheinlichkeit, dass Sie schlechte Entscheidungen in Bezug auf Lebensmittel treffen. Verhindern Sie, dass Sie in diese Falle tappen. Planen Sie Ihre Mahlzeiten und Snacks im Voraus. Nehmen Sie sie mit, wenn Sie nicht zu Hause sind. Nehmen Sie ab heute Ihr eigenes Mittagessen mit. Das ist nicht nur eine gute Möglichkeit, Gewicht zu verlieren, sondern spart auch Geld.
    Jeder erfolgreiche und gesunde Plan zur Gewichtsabnahme kombiniert vernünftige Bewegung und einen ausgewogenen Ernährungsplan. Um die nötige Energie zu gewinnen, müssen Sie sich jede Woche Zeit für regelmäßigen Sport nehmen. Wenn Sie sich nicht gerne bewegen, suchen Sie sich körperliche Aktivitäten, die Ihnen Spaß machen, und führen Sie diese regelmäßig durch. Gehen Sie mit Freunden spazieren oder gehen Sie in einen Tanzclub.
    Auch wenn es offensichtlich ist, hilft es Ihnen, Junkfood zu vermeiden. Halten Sie Ihre Küche voll mit gesunden Lebensmitteln. Kaufen Sie keine Lebensmittel, von denen Sie wissen, dass Sie sie nicht essen sollten. Eine einfache Möglichkeit, Junkfood zu vermeiden, das Ihr Abnehmziel gefährden kann, besteht darin, es gar nicht erst zu kaufen.
    Suchen Sie sich einen Trainingspartner, mit dem Sie jederzeit gemeinsam trainieren können. Wenn Sie nur sich selbst gegenüber rechenschaftspflichtig sind, können Sie das, was Sie tun müssen, leicht aufschieben. Sie werden sich gegenseitig motivieren können. Sie können sich auch gegenseitig helfen, indem Sie hilfreiche Ratschläge geben, bei Bedarf motivieren und aufmuntern, wenn jemand auf seinem Weg der Gewichtsabnahme ein Hindernis erreicht.

  2. denisefollett4 October 31, 2022

    Como pode ver, não precisa de restringir a sua dieta ou gastar uma fortuna em programas caros. A perda de peso não tem de ser difícil. Basta encontrar tempo para fazer exercício e fazer os ajustes necessários à sua dieta.

    De acordo com a pesquisa do New England Journal of Medicine publicada em Março, mudar os seus hábitos alimentares e fazer algum exercício moderado todos os dias pode torná-lo mais magro e mantê-lo lá. (E sentir-se melhor também!)

    Como perder peso de forma rápida e segura

    Aqui está um guia para encontrar e usar as ferramentas certas para acelerar a sua perda de peso:

    Como perder peso rapidamente

    Se tiver excesso de peso e quiser reduzir a gordura corporal, a primeira coisa a fazer é avaliar a sua dieta. “Deve evitar contar calorias”, diz Marvina Adams, MPH, RD, uma autoridade em gestão de peso na Weight Management and Bariatric Practice em Nova Iorque. “Em vez disso, concentre-se no controlo das porções”.

    Faça isto medindo a sua comida e olhando sempre para a quantidade que está a comer, diz ela. “Preste atenção à quantidade que está a comer e, se não tiver fome, pare de comer”.

    Não conte calorias, faça-o apenas a si

    Demasiado de tudo pode ser mau para si. É por isso que Adams também sugere que se concentre no controlo das porções. “É apenas uma pequena porção dos alimentos que come que contribui para o seu consumo global de calorias”, diz ela.

    Uma caloria é apenas uma unidade que os cientistas utilizam para medir a quantidade de energia necessária para manter o nosso corpo a funcionar – isso significa que precisamos de comer uma quantidade de calorias que manterá o nosso corpo a funcionar correctamente.

    O número de calorias que comemos é baseado nos alimentos que colocamos no nosso corpo. Assim, se comermos um saco inteiro de batatas fritas e pop, a quantidade de calorias nesse saco é elevada. Portanto, também é necessário comer uma pequena porção desse alimento para compensar a quantidade de energia contida nesse saco inteiro.

    É por isso que é importante contar o número de calorias que se está a comer todos os dias. E depois pode fazer um plano para manter essas calorias sob controlo.

    Não assuma que essa contagem de calorias é a chave para a perda de peso e restrição de calorias.

    Algumas pessoas tentam contar as calorias para perder peso. Mas isso

  3. vernjenks83730 November 11, 2022

    I think that is among the such a lot vital info for me. And i am glad studying your article. But want to commentary on few normal things, The site taste is wonderful, the articles is truly excellent : D. Good activity, cheers

  4. moniqueshimizu6 December 28, 2022

    This is really attention-grabbing, You are an excessively skilled blogger. I have joined your rss feed and stay up for in quest of more of your fantastic post. Also, I’ve shared your website in my social networks

Leave your comment